Děkujeme za pochopení.
S33t83a32n42i53s35l52a45v 64J52e59l25e14n
Technická poznámka: regulování rychlosti se NEuskutečňovalo vyřazováním oporů při vstupu do transformátoru, ale přepínáním odboček primárního vinutí. Podstatou regulace nebyla změna ohmického odporu, ale změna počtu závitů. Tím se měmil transformační poměr, to způsobilo změnu napětí na sekundárním vinutí a tím i na motorech.
S38t53a58n68i51s63l37a26v 35J44e52l52e19n
Ale jinak chválím krásné obrázky
L20u44m91í66r 80V18i68t70h57a
Laminátky byly nejkrásnější lokomotivy všech dob! To byla vůbec doba krásných věcí - tramvaj T3, autobus ŠL/ŠL 11, vysílač na Ještědu, souprava metra R1, Tatra 813, Škoda 110 R, letadlo L 410 Turbolet, nemluvě o české nábytkářské škole... Ty věci měly duši, to se dnes moc nevidí. A vlastně ani tenkrát ne, je se to tak sešlo :-)
J28a92n 59T93o78m19á86š77e77k
tak o české nábytkářské škole mám nejméně informací - jinak nábytek šedesátých let je mi velmi sympatický - ale třeba i mince - i jiný design
- Počet článků 192
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1043x